یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین از روز گذشته/ ۵۸۱ نفر ثبت‌نام کردند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید محسن قوامی‌نژاد با اشاره به آغاز ثبت‌نام زمینی به کربلای معلی گفت: مشکل سامانه سماح برای ثبت‌نام اربعین حل شده و از روز گذشته تاکنون ۵۸۱ نفر در این سامانه ثبت نام کردند. مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

آغاز ثبت‌نام شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین از روز گذشته/ ۵۸۱ نفر ثبت‌نام کردند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید محسن قوامی‌نژاد با اشاره به آغاز ثبت‌نام زمینی به کربلای معلی گفت: مشکل سامانه سماح برای ثبت‌نام اربعین حل شده و از روز گذشته تاکنون ۵۸۱ نفر در این سامانه ثبت نام کردند.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان بویراحمد و کهگیلویه است،ضمن اینکه ۱۶ دفتر ثبت‌نام در همه مناطق استان دایر است.

وی با اشاره به اینکه تا زمان اربعین فقط ۷۴ روز مانده گفت: سال ۹۸، ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود،امسال ۶۰ تا ۷۰ هزار  نفر در همایش پیاده‌روی شرکت کنند.

وی خواستار تسریع در گذرنامه زوار اربعین توسط پلیس شد و افزود: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همکاری لازم را برای بازگشت زوار انجام دهند و نظارت داشته باشند که قیمت‌ها در مرز افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi