یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افت ولتاژ برق در گرمای طاقت فرسای جنوب استان سیستان و بلوچستان قابل تحمل نیست

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: افت ولتاژ برق در گرمای طاقت فرسای جنوب استان سیستان و بلوچستان قابل تحمل نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76976
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

افت ولتاژ برق در گرمای طاقت فرسای جنوب استان سیستان و بلوچستان قابل تحمل نیست

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست خود با مدیرعامل توانیر اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته دیداری با مدیرعامل توانیر داشتم و در این نشست در خصوص مسائل و موضوعات شبکه برق حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم جهت رفع آنها صورت پذیرد.

وی افزود: در این دیدار صراحتا اعلام کردم که افت شدید ولتاژ برق در حوزه انتخابیه وجود دارد لذا باید سریعا این مشکل برطرف شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: احداث نیروگاه های برق در شهرهای دارای مشکل حوزه انتخابیه یکی از راهکارهای اساسی برای رفع این مشکل است و بایستی بررسی های لازم در این رابطه صورت گیرد  و پس از آن در مرحله اجرا قرار گیرد و این مهم نیز از موضوعاتی بود که در جلسه با مدیرعامل توانیر مطرح شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس عنوان کرد: در این نشست مدیرعامل توانیر با درخواست های اینجانب مبنی بر احداث پست ۶۳ کیلوولت پیشین، احداث پست ۶۳ کیلو ولت کیشکور، احداث پست ۶۳ کیلو ولت ابتر، تخصیص ۵۰ دستگاه ترانس جهت توسعه برق شهرستان ایرانشهر و توابع، احداث ساختمان اداری برق شهرستان سرباز، اختصاص ۵۰ دستگاه ترانس جهت رفع افت ولتاژ برق شهرستان های راسک و سرباز موافقت کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi