شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور ویژه رئیس‌جمهور به وزیر صمت برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون

در حاشیه نشست رئیس‌جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس، با پیگیری نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس، رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون دستور ویژه داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76955
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

دستور ویژه رئیس‌جمهور به وزیر صمت برای رفع مشکلات معدنکاران معدن کرومیت آسمینون

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، منصور شکرالهی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور، گفت: در این جلسه مباحث مربوط به ساختار بودجه، قاچاق کالا و ارز، قرداد کرسنت، حقوق‌های نجومی و سایر پرونده‌های مربوطه بررسی شد.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حاشیه این نشست با توجه به اهمیت و ضرورت رفع مشکلات معدنکاران زحمت‌کش معدن کرومیت فاریاب این مسئله در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، خدمت رئیس جمهور تشریح شد و به صورت کتبی نیز مطالبات معدنکاران و قصور مدیرعامل معدن فاریاب تقدیم وی شد.

وی افزود: آقای رئیسی نیز در این راستا بلافاصله به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد که به‌صورت ویژه و در اسرع‌وقت مشکلات معدن کرومیت فاریاب در دستور کار قرار گیرد و گزارش اقدامات به دفتر وی ارسال شود.

شکهرالهی همچنین بیان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و اتمام مراحل اداری پرونده شهرستان شدن جازموریان، شخصا خواستار دستور فوری رئیس‌جمهور مبنی بر تسریع شهرستان شدن جازموریان شدم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور در آینده نزدیک سفری به استان کرمان خواهد داشت، از وی جهت حضور در حوزه انتخابیه دعوت به عمل آمد که دکتر رئیسی دراین باره نیز قول مساعد داد./

منصور شکرالهی

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi