شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم رعایت الگوی مصرف برق ۱۰۸ مشترک اداری در اهواز را قطع کرد

به گزارش کرونا از اهواز، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق ۱۰۸ ساختمان اداری پرمصرف در اهواز که از دستورالعمل ابلاغی تخطی داشتند در راستای پایداری و کنترل بار شبکه برق، روز چهارشنبه هشتم تیر قطع شد. وی افزود: صنعت برق با تمام توان در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76916
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

عدم رعایت الگوی مصرف برق ۱۰۸ مشترک اداری در اهواز را قطع کرد

به گزارش کرونا از اهواز، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق ۱۰۸ ساختمان اداری پرمصرف در اهواز که از دستورالعمل ابلاغی تخطی داشتند در راستای پایداری و کنترل بار شبکه برق، روز چهارشنبه هشتم تیر قطع شد.

وی افزود: صنعت برق با تمام توان در این شرایط سخت آب و هوایی و کاری در تلاش است تا بتواند برق مستمر و پایداری را به شهروندان ارایه دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت:از آغاز پیک بار شبکه تاکنون فعالیت گسترده‌ای در زمینه فرهنگ سازی مدیریت بهینه مصرف برق در سطح جامعه به وسیله مکاتبه اداری، سامانه پیامکی، تفاهم نامه‌ها، مشوق‌های متعدد و رسانه‌ها صورت گرفته است. 

شیاری افزود: امروز چهارشنبه هشتم تیر با وجود اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا، متاسفانه برخی مشترکان اداری به دستورالعمل ابلاغی اعتنایی نکرده و از سطح مجاز استفاده عبور کرده بودند.

به گزارش کرونا ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز امروز از قطع ۲۰۰ مشترک اداری خبر داده بود.

بر اساس تصمیم هیات دولت ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور از جمله خوزستان در فصل تابستان از ساعت هفت صبح الی ۱۳:۳۰ معین شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi