جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ۲۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۲ درصد اعتبارات به فصل حمل و نقل رسید

به گزارش کرونا از یاسوج، علی شهابی‌نسب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از افزایش ۲۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات استان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که میان ۹ شهرستان تقسیم شد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76886
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

افزایش ۲۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی کهگیلویه و بویراحمد/  ۲۲ درصد اعتبارات به فصل حمل و نقل رسید

به گزارش کرونا از یاسوج، علی شهابی‌نسب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از افزایش ۲۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات استان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که میان ۹ شهرستان تقسیم شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به اولویت اعتبارات تملک دارایی اشاره و عنوان کرد:  فصل حمل و نقل ۲۲ درصد، آب و آب و فاضلاب ۲۰، فصل توسعه خدمات شهری و روستایی ۱۸، حوزه‌های امنیت امور قضایی، دفاعی ۱۶، فرهنگ و هنر ۱۲، کشاوزی ۷،  آموزش و پرورش ۴ و ورزش یک درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای بین ۲۳ دستگاه‌ها اجرایی که مشمول نظام بودجه استانی هستند، به میزان ۵۶۳ هزار میلیارد  بر اساس شاخص هایی که در ضوابط بودجه دیده شده است، توزیع شد.

وی عنوان کرد: عمده این اعتبارات به تامین حقوق نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و همچنین هزینه‌های جاری اجتناب‌ناپذیر دستگاه‌های اجرایی با اولویت اختصاص داده شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در اسرع وقت تشکیل و پروژه‌ها و برنامه‌های هر فصل را مشخص کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi