دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 400 میلیون تومان جهت گازکشی سالن اختصاصی هندبال سبزوار/ اختصاص اعتبار جهت تکمیل گود کشتی شهرستان جوین

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده ۴۰۰ میلیون تومان جهت گازکشی سالن اختصاصی هندبال سبزوار اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76823
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اختصاص 400 میلیون تومان جهت گازکشی سالن اختصاصی هندبال سبزوار/ اختصاص اعتبار جهت  تکمیل گود کشتی شهرستان جوین

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش شهرستان های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده ۴۰۰ میلیون تومان جهت گازکشی سالن اختصاصی هندبال سبزوار اختصاص یافت و همچنین حمایت هایی صورت گرفت تا اردو تیم ملی هندبال در سبزوار برگزار شود. 

وی افزود: همچنین با پیگیری هایی که از سوی وزیر ورزش صورت گرفت چندین میلیون تومان به هیات های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص داده شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس اظهار کرد: چمن مصنوعی در شهرک رازی شهرستان جوین احداث گردید و همچنین اماکن ورزشی شهرستان های داورزن و جوین همتعمیر و تجهیز شدند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده ۱۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزارنفری سبزوار اختصاص یافت.

محبی بیان کرد: با مکاتبات و همچنین نشست هایی که با مسئولان وزارت ورزش صورت گرفت اعتباری نیز به منظور تکمیل گود کشتی شهرستان جوین اختصاص گردید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi