دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ دستگاه سی تی اسکن 256 اسلایس برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده دستگاه سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76805
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اخذ دستگاه سی تی اسکن 256 اسلایس برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با قدردانی از خیرین و مسئولان حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده دستگاه سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس که پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه سی تی اسکن است وارد شهرستان گراش شد.

وی افزود: این دستگاه با تامین اعتبار از سوی خیرین و دولت خریداری شده است و با توجه به اینکه مرکز آموزشی امیرالمونین (ع) گراش تنها مرکز برخوردار در حوزه انتخابیه است چندین شهرستان را پوشش می دهد.

نماینده مردم  لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس عنوان کرد: نقش خیرین در تامین این دستگاه مهم و ویژه بود  لذا بنده بر خود لازم می دانم از موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین گراش از سایر خیرین عزیز تشکر و قدردانی کرد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکلات بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه مرتفع گردد و این مهم نیز در طول دوران نمایندگی ام نمایان بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi