دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری می‌انجامد

نماینده مردم نقده واشنویه در مجلس در پنجمین جشنواره گیلاس شهرستان اشنویه گفت: برگزاری جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری می‌انجامد و باعث رونق حضور گردشگران و سرمایه گذاران در نقاط کمتر شناخته شده می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

برگزاری جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری می‌انجامد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی زنجانی حسنلوئی نماینده مردم نقده و اشنویه و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در پنجمین جشنواره گیلاس شهرستان اشنویه گفت: برگزاری موفق این جشنواره باعث معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه به علاقمندان می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری می‌انجامد و باعث رونق حضور گردشگران و سرمایه گذاران در نقاط کمتر شناخته شده می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه در سال‌های آینده این جشنواره باید به صورت گسترده‌تری برگزار شود، اضافه کرد: به غیر از حضور گردشگران، حضور مؤثر فعالان اقتصادی و بخش خصوصی می‌تواند زمینه توسعه دیگر بخش‌ها را در این مناطق فراهم کند.

زنجانی با اشاره به تولید انواع محصولات باغی در این منطقه افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه صادرات وجود دارد ایجاد صنایع تبدیلی از نقش مهمی برخوردار است و ما از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این امر دعوت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این منطقه از پتانسیل‌های بسیار خوبی برای امر گردشگری برخوردار است که در این راستا تبدیل آن به منطقه نمونه گردشگری پیگیری می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi