دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقابت ۵ هزار داوطلب کنکور سراسری در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه نگرانی در خصوص برگزاری کنکور وجود ندارد اظهار کرد: برای حفظ سلامت داوطلبان و صحت آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد اتخاذ شده است. فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76762
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

رقابت ۵ هزار داوطلب کنکور سراسری در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه نگرانی در خصوص برگزاری کنکور وجود ندارد اظهار کرد: برای حفظ سلامت داوطلبان و صحت آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری کنکور باید تمامی پروتکل‌های محل برگزاری از جمله عملکرد سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مد نظر قرار داده و مدیریت شبکه بهداشت و درمان هم نمایندگان خود را در هنگام برگزاری آزمون در محل‌های برگزاری آزمون مستقر کنند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که هم خانواده‌ها و هم دانش‌آموزان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود.

فضل‌الله گنجی‌پور مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این جلسه از رقابت ۵ هزار دختر و پسر در کنکور سراسری امسال در پنج گروه آزمایشی در ٢٣ حوزه امتحانی در این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: یشترین تعداد داوطلبان با دو هزار ۴٧٠ نفر شرکت کننده در گروه علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ١٣٠٠ داوطلب خانم و ١١٧٠ نفر مرد هستند.

به گزارش فارس، آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۱ در پنج گروه از هشتم تا ۱۱ تیر برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi