سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان استهبان/ پیگیر حل مشکلات بیمارستان در حال ساخت بختگان

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: در تلاش هستم تا مشکلات بیمارستان های استهبان و بختگان حل شوند تا به نحو شایسته ای به مردم خدمات ارائه دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76690
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیگیری برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان استهبان/ پیگیر حل مشکلات بیمارستان در حال ساخت بختگان

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با مسئولان بهداشتی استان داشتم تا مرکز جامع سلامت رونیز سفلی در شهرستان استهبان سریعا احداث شود و این ساختمان این مرکز هم با کمک خیرین در حال ساخت است..

وی افزود: در حال حاضر نیز مراحل ابتدایی ساخت این مرکز جامع سلامت آغاز شده و نیاز به اعتبارات داشت که در فروردین ماه سال جاری دستوری از معاونت مالی وزارت بهداشت و درمان اخذ نمودم که به زودی این اعتبار هم پرداخت خواهد شد و حدود یک و نیم میلیارد تومان است تا این پروژه سریعا تکمیل شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان این قول را دادند تا در سال جاری اعتبارات تخصیص یافته را برای ساخت این پروژه اختصاص دهند تا شاهد افتتاح مرکز جامع سلامت دهستان رونیز سفلی استهبان باشیم.

طهماسبی بیان کرد: بیمارستان استهبان هم نواقصی دارد که مدت ها برای رفع این نواقص پیگیر بودیم و مقرر شد جلسه ای در وزارت بهداشت برگزار شود تا مشکلات آن برطرف و امکانات لازم اخذ گردد.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: در مورد بیمارستان نی ریز که چند ماه گذشته افتتاح شده است متاسفانه بنیاد برکت مطالبات پیمانکاران را پرداخت نکرده است و وزارت بهداشت هم پاسخگو نیست و مقرر گردید در روزهای جاری در وزارت بهداشت برای رفع این مشکلات جلسه ای داشته باشیم.

مجلس و دولت در تحقق شعار سال همسو و هم راستا گام بردارند/اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مسیری برای مشارکت مردم در اقتصاد است
دنبال کنید

وی بیان کرد: بیمارستان شهرستان آباده تشک بختگان هم ۳۲ تختخوابی بوده و در حال ساخت است که نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی دارد و در همین راستا مکاتبات انجام شد تا وزارت بهداشت اقدامات لازم را در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و … گام های اساسی بردارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi