جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش اعتبارات فرهنگی در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در نشست با مدیر و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان هیات مذهبی با تأکید بر ضرورت تبلیغات دینی مذهبی در عرصه‌های کنونی و پیش‌رو اظهار کرد: امروز مواجهه با حملات و تهاجمات فرهنگی دشمن بیشتر شده است و ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76547
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

افزایش اعتبارات فرهنگی در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در نشست با مدیر و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان هیات مذهبی با تأکید بر ضرورت تبلیغات دینی مذهبی در عرصه‌های کنونی و پیش‌رو اظهار کرد: امروز مواجهه با حملات و تهاجمات فرهنگی دشمن بیشتر شده است و ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت‌های عرصه نهضت تبلیغات اسلامی هدفمند و مؤثر بیش از پیش احساس می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور  تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.

وی با تاکید براینکه رشدعرصه‌های فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی دارد تصریح کرد: اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه را به دلیل اهمیت موضوع نسبت به گذشته افزایش خواهیم داد.

وی افزود: از اعتبارات خزانه‌ای جذب نشده قسمتی که قابل جابجایی است را به پروژه های فرهنگی اختصاص  می‌دهیم.

موسوی خاطرنشان کرد: انتظارات ما از سازمان تبلیغات هویت‌بخشی به فلسفه وجودی و رسالت این سازمان در شهرستان است که علاوه بر وظایف بر فرهنگ شهرستان تأثیر بگذارد.

حجت الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست با بیان اینکه نقش تشکیلات دینی و مذهبی بسیار مهم است گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با تقویت ارزش های اسلامی به خوبی در تمامی مسئولیت ها تاکنون ایفای نقش کرده است.

وی بیان کرد: تلاش میشود با هم‌افزایی با نهادها و مشارکت مؤثر با نهادهای فرهنگی در راستای ثمر بخشی بیشتر گام های رو به پیشرفت  برداریم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi