دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب نیرو در شرکت‌های نفتی عسلویه با اولویت نیروهای بومی باشد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس،گفت: جذب نیرو در شرکت‌های نفتی عسلویه با اولویت نیروهای بومی باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

جذب نیرو در شرکت‌های نفتی عسلویه با اولویت نیروهای بومی باشد

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیر کار و اشتغال این سازمان افزود: شرایط اشتغال بوشهری‌ها در عسلویه به عنوان پایتخت انرژی ایران به هیچ وجه مناسب نبوده و باید اصلاح شود.

نماینده مردم  بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درخصوص ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت‌های نفتی  افزود: علاوه بر کمک هایی که شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه به استان انجام می‌دهد، سازمان منطقه ویژه هم باید برنامه ریزی بهتری برای کمک به برنامه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی استان داشته باشد.

جمیری ادامه داد: با وجود این همه ثروت و منابعی که در منطقه عسلویه وجود دارد و در اقصی نقاط کشور از آن بهره مند هستند، نباید بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرکز استان در تأمین اولیه‌ترین نیازهای خود دچار مشکل باشند.

 وی ادامه داد: پیگیری اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و مجموعه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه، برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت بومی‌های در سطوح مدیریتی شرکت‌ها، همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش نیروهای مورد نیاز شرکت‌ها، ارائه آمار دقیق از میران اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی از جمله مواردی بود که نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در این نشست بر اجرای آنها تأکید کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ساز و کاری تعریف شود تا جذب نیرو در شرکت‌های نفتی عسلویه با اولویت نیروهای بومی باشد و در نهایت اگر نیروی متخصص مورد نیاز شرکت‌ها در استان وجود نداشته باشد از ظرفیت دیگر استان‌ها استفاده شود./

غفلت از ظرفیت بخش خصوصی استان فارس در حوزه انرژی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi