جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخطار قطع برق به سرپرستی یکی از بانک‌های استان سمنان

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل رعایت نشدن مدیریت مصرف برق توسط یکی از سرپرستی بانک‌های استان سمنان، اخطار قطع برق به این اشتراک ارائه شده است. وی گفت: مصرف برق ساختمان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به‌صورت لحظه‌ای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اخطار قطع برق به سرپرستی یکی از بانک‌های استان سمنان

به گزارش کرونا از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل رعایت نشدن مدیریت مصرف برق توسط یکی از سرپرستی بانک‌های استان سمنان، اخطار قطع برق به این اشتراک ارائه شده است.

وی گفت: مصرف برق ساختمان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به‌صورت لحظه‌ای پایش می‌شود و در صورت رعایت نشدن مصرف برق، بلافاصله اخطار قطع برق برای آنان ارسال می‌شود و چنانچه نسبت به کاهش مصرف اقدام نکنند، با قطع برق مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: روز گذشته اخطاری به سرپرستی یک بانک در این استان ارائه شده است تا نسبت به اصلاح روند مصرف و رعایت نکات مدیریت مصرف تا یکم تیرماه اقدام کند و در صورتی که به این موضوع اهتمام نورزد، این شرکت حسب وظیفه خود و در راستای حفظ پایداری شبکه برق، ناگزیر به قطع برق اشتراک این بانک خواهد شد.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند تا نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi