جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امهال وام‌های کشاورزان و خرید تضمینی دام‌ها با کمک تسهیلات و خرید

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس از امهال وام‌های کشاورزان و خرید تضمینی دام‌ها با کمک تسهیلات و خرید خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76170
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

امهال وام‌های کشاورزان و خرید تضمینی دام‌ها با کمک تسهیلات و خرید

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت گفت: پس از حضور وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس و مذاکرات شفاهی مقرر شد در راستای رفع مشکلات و دغدغه های کشاورزان و دامداران که در حضور در بین این قشر در دهگردشی ها شنیدیم و شاهد آن بودیم مکاتبه ای صورت بگیرد.

نایب رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با اشاره به موضوعاتی که در نامه به وزیر جهاد کشاورزی به آن پرداخته شده است، عنوان کرد: موضوعات مطرح شده در مکاتبه با وزیر در چهار محور از جمله  ضرورت فوری امهال وام از کشاورزان و دامداران سال گذشته و افزایش سهم استان از اعتبارات آن بود.

وی تصریح کرد: خرید تضمینی دام زنده از دامداران با توجه به عدم خرید در بازار و  پرداخت کل وام برای دامداران در دامدار کارت بانک کشاورزی که در حال حاضر ۵۰ درصد پرداخت می شود نیز از دیگر موارد خواسته شده از وزیر کشاورزی بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: تأمین آرد به اندازه نیاز برای روستاهای خراسان شمالی که اکثر روستاها با کمبود نان روبرو هستند نیز دیگر خواسته مطرح شده از وزیر جهاد کشاورزی بود.

وحیدی افزود: پس از مکاتبه انجام شده وزیر جهاد کشاورزی در درخواست امهال وام‌های کشاورزی دامداران و کشاورزان استان خراسان شمالی، دستور داده شد تا تک تک موارد با کمک تسهیلات و خرید اقدام شود که امیدواریم توانسته باشیم قدمی در پیشگیری از ضرر و زیان های این قشر عزیز برداشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi