جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در روستای گلحصار تا کمک به بازسازی محلات فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شهرستان ری، گفت: در این بازدید تصمیمات مهمی از از ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در روستای گلحصار تا کمک به بازسازی محلات فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم اتخاذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76167
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

از ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در روستای گلحصار تا کمک به بازسازی محلات فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم

سید علی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  اظهار کرد: پس از جلسات حضوری و مذاکرات تلفنی صورت گرفته با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دعوت از وی جهت بازدید میدانی، شاهد حضور ایشان به همراه معاونین و مدیران کل ستادی و استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان ری بودیم.

وی در تشریح مصوبات بازدید میدانی نیکزار رئیس بنیاد مسکن از شهرستان ری، گفت: انجام الحاق به بافت زمین ۶ هکتاری محله حاجی آباد تا ۲۰ روز آینده  و توافق با مالک زمین مجتمع متروکه وزارت دفاع جهت جابجایی ساکنان حاجی آباد به این نقطه از جمله مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید بود. 

یزدی خواه، ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در زمین ۲ هکتاری روستای گلحصار جهت جابجایی ساکنان قلعه قدیمی گلحصار را دیگر مصوبه حضور نیکزاد در ری برشمرد و افزود: آغاز عملیات اجرایی موارد فوق، دو ماه آینده و در هفته دولت از جمله این برکات است.

وی یادآور شد: همچنین توافقات کلی در خصوص اتمام مطالعه و تصویب بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان در سال ۱۴۰۱ و کمک به بازسازی محلات فرسوده اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم از دیگر مصوبات این جلسه است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان تقاضای اختصاص قریب ۵ هزار واحد مسکن ارزان قیمت از ثبت نام کنندگان مسکن ارزان قیمت شهرستان ری که در مناطق پرند و پردیس و … ثبت نام شده اند مورد بررسی قرار گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi