شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟ پولیش خودرو یکی از مواردی است که می تواند بر ظاهر خودرو اثر بگذارد و آن را به طرز چشمگیری تغییر دهد. همانطور که از نام پولیش مشخص است، در این روش از وسیله ای سمباده مانند استفاده می شود که رنگ خودرو را از بین می برد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76148
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

کرونا :

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟

پولیش خودرو یکی از مواردی است که می تواند بر ظاهر خودرو اثر بگذارد و آن را به طرز چشمگیری تغییر دهد. همانطور که از نام پولیش مشخص است، در این روش از وسیله ای سمباده مانند استفاده می شود که رنگ خودرو را از بین می برد و سپس ظاهری زیبا به اتومبیل می بخشد. پس آن نقاشی اتومبیل می تواند بهتر به چشم بیاید و این موضوع برای کسانی که می خواهند اتومبیل زیبا سوار شوند اهمیت زیادی دارد. از خدمات دیگری که شما می توانید بر روی خودرو خود انجام دهید لیسه گیری حرفه ای است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟ 5

آیا پولیش همان واکس خودرو است؟

باور غلطی وجود دارد که پولیش خودرو همان واکس خودرو است. بهتر است بدانید در روش پولیش بخشی از رنگ خودرو تراشیده می شود می شود تا مشکلاتی که در رنگ وجود دارند از بین برود. نگران نباشید! عمق پولیش به گونه ای نیست که سبب شود رنگ بدنه خودرو آسیب ببیند.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم پولیش مانند سمباده است و رنگ را از بین می برد و باعث جلوه رنگ می شود. اما واکس محصولی است که بر روی رنگ خودرو خورده می شود و باعث شفافیت و درخشش رنگ خودرو می شود.

در چه مواقعی باید پولیش انجام دهیم؟

به طور کلی، پولیش خودرو با اهداف مختلفی انجام می شود که به شرح زیر هستند:

  • رفع ماتی رنگ
  • رفع رنگ سوختگی
  • از بین بردن اثرات شیمیایی

چرا رنگ خودرو مات می شود؟

گاهی گرد و غبار بر روی بدنه خودرو می نشینند و باعث می شوند تا رنگ خودرو کدر شود. کدری رنگ خورد می تواند بر ظاهر خودرو اثر بگذارد و این امر می تواند حس بدی را در صاحبان خودرو به وجود بیاورد. پولیش خودرو می تواند به رفع ماتی کمک کند و سبب درخشش رنگ بدنه اتومبیل می شود.

هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به آمریکا/تردیدی در برتری جبهه حق ایجاد نخواهد شد
دنبال کنید

چگونه سوختگی رنگ خودرو را از بین ببریم؟

شعله، حرارت بالا و یا قرار گیری در زیر نور خورشید سبب می شوند تا رنگ خودرو سوخته شود. اگر سوختگی رنگ خودرو در لایه اول قرار داشته باشد، با استفاده از پولیش خودرو می توان آن را از بین برد. اما اگر سوختگی در لایه های زیرین خودرو باشد، ممکن است با استفاده از پولیش نتوان آن را رفع کرد.

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟ 6

آیا مواد شیمیایی به رنگ خودرو آسیب می زنند؟

گاهی استفاده از مواد شیمیایی نامناسب می تواند رنگ خودرو را از بین ببرد. در این شرایط، ظاهر خودرو تحت تاثیر قرار می گیرد. از طرف دیگر باران های اسیدی و یا باران هایی که در شهرهای آلوده می بارند می توانند به رنگ خودرو آسیب وارد کنند. فضولات پرندگان یکی دیگر از مواردی است که به رنگ خودرو آسیب می رساند. پولیش خودرو می تواند رنگ خودرو را صاف کند و مشکلاتی را که بر روی آن به وجود آمده اند از بین می برد.

آیا نقاشی خودرو کار ظریف و حساسی است؟

نقاشی خودرو یکی از مواردی است که تنها افراد حرفه ای باید آن را انجام دهند. گاهی پولیش خودرو نمی تواند تمامی ایرادهای مرتبط با رنگ خودرو را از بین ببرد و در این شرایط باید نقاشی خودرو صورت گیرد. این کار باید با دقت و ظرافت انجام شود تا ردهای رنگ کاری بر روی بدنه خودرو باقی نماند و یا بخشی از رنگ برجستگی های زیادی در مقایسه با قسمت های مختلف رنگ نداشته باشد. برای نقاشی خودرو رنگ باید متناسب با بدنه خودرو انتخاب شود و این امر نقش بسیار مهمی در رضایت از نقاشی دارد.

امیدوارم هر چه سریعتر سفیر ایرلند در تهران معرفی شود
دنبال کنید

چه زمانی لیسه گیری حرفه ای انجام می شود؟

لیسه گیری حرفه ای بهترین روش برای از بین بردن خراش های عمیق بر روی بدنه خودرو است. اپراتور در این روش با استفاده از مواد مخصوص رنگ خودرو را از بین می برد و سپس بدنه خودرو را در مقابل اشعه خورشید و نور ماورا بنفش قرار می دهد. اپراتور پس از رفع مشکلات بتونه کاری انجام می دهد و در پایان برای نقاشی خودرو اقدام می کند. لیسه گیری حرفه ای کار بسیار حساسی است و تنها کسانی می توانند آن را انجام دهند که در این کار دانش مورد نیاز را دارند.

چه زمانی به پولیش خودرو نیاز داریم؟ 7

برای پولیش خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پولیش خودرو در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید پولیش خودرو به معنای سمباده کشیدن بدنه خودرو است که رنگ های سوخته و آسیب دیده را از بین می برد و باعث زیبایی و درخشندگی رنگ خودرو می شود. پولیش می تواند در زمانی که رنگ خودرو مات شده است و یا تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار گرفته است ( مانند حرارت، باران اسیدی و موارد مشابه) انجام شود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای انجام پولیش خودرو، نقاشی اتومبیل و لیسه گیری حرفه ای هستید، می توانید به مرکز صافکاری رضایی (safkarirezaei.com) مراجعه کنید. تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند تجربه بالایی دارند و به شما کمک می کنند تا مشکلات خودرو خود را رفع کنید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi