جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارق شیر آلات ساختمانی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات وکنتورهای آب ساختمانی در سطح شهرستان موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری۱۲ شهرستان باانجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76103
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

دستگیری سارق شیر آلات ساختمانی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات وکنتورهای آب ساختمانی در سطح شهرستان موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۲ شهرستان باانجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان”گچساران” شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

خادمیان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۱۲ فقره سرقت شیرآلات ساختمانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، بیان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi