چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش جالب یک استاندار به مدیران در باب نشستن و پخش سرود/قدردانی عجیب فرمانداران از یک مدیر!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که علاوه بر متن حاشیه‌هایی هم داشت. در این نشست و بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲ تذکر به مدیران برای رعایت برخی نکات در جلسات داد. استاندار در ابتدا از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76045
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

آموزش جالب یک استاندار به مدیران در باب نشستن و پخش سرود/قدردانی عجیب فرمانداران از یک مدیر!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که علاوه بر متن حاشیه‌هایی هم داشت.

در این نشست و بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲ تذکر به مدیران برای رعایت برخی نکات در جلسات داد.

استاندار در ابتدا از مدیران خود خواست که هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی دکمه‌های کت آن‌ها به احترام پخش سرود بسته شود و پروتکل‌های رسمی در هنگام پخش سرود و به احترام آن رعایت شود.

استاندار همچنین به مدیران خود آداب نشستن در مقابل مدیر مافوق را هم متذکر شد که مدیر برای رعایت سلسسه مراتب باید در هنگام نشستن روبروی مافوق خود از انداختن پا به روی یکدیگر پرهیز کند تا شان خودش و مافوق حفظ شود.

البته استاندار به مدیران خود گفت که چنین نکاتی در نشست‌های آینده نیز گوشزد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ یکی دیگر از نکات جالب توجه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به تعریف و تمجید فرمانداران از یک مدیر برمی‌گشت.

در این نشست اعلام شد که آب و فاضلاب استان تاکنون نتوانسته مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبارات نقد را جذب کند در حالی که کام بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق روستایی تشنه است.

استاندار هم در این جلسه از آب و فاضلاب استان خواست تا اعتبارات حوزه آب جذب شود چرا که داد فرمانداران از بی‌آبی در روستاها درآمده است.

اما با وجود چنین مشکلی باز هم فرمانداران به صورت تمام قد از مدیریت آب و فاضلاب استان تقدیر و تشکر می کردند که دبیر جلسه گفت: این جذب نشدن اعتبارات و مشکلات کم آبی و فریاد مسئولان از یک طرف و تعریف و تمجید آن‌ها از مدیریت آب و فاضلاب از سوی دیگر در نوع خود جالب است.!!؟.

هواشناسی کرمانشاه: این هفته انتظار بارش چشمگیری نداریم
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi