شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب اعتبار برای ارتقای آموزشی دانش آموزان ملایری

نماینده ملایر در مجلس،خواستار اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای احیا و بازسازی هنرستان کشاورزی سامن و اختصاص تجهیزات برای راه‌اندازی خانه خلاق و نورآوری ویژه دانش‌آموزان ملایر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76012
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

جذب اعتبار برای ارتقای آموزشی دانش آموزان ملایری

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت،حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در دیدار با کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، هنرستان کشاورزی منطقه سامن را با بیش از ۱۲ هکتار وسعت به عنوان بزرگترین هنرستان غرب کشور دانست و گفت: این هنرستان با توجه به قدمت ۵۰ ساله، دچار فرسودگی تجهیزات و فضای آموزشی شده و بازدهی این فضا کاملا کاهش یافته است.

 نماینده مردم ملایر در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختصاص اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال به منظور احیای این هنرستان به منظور جذب بیشتر هنرجو، افزایش کیفیت بخشی، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه خانه خلاق و نوآوری ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه در آستانه افتتاح و راه‌اندازی است، از دکتر کاظمی درخواست کرد: به منظور تسریع در فرآیند راه‌اندازی این مجموعه، دستور لازم برای تامین تجهیزات اداری و رایانه‌ای این مجموعه اتخاذ و اقدامات لازم انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi