یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ضروری است

نماینده مردم  سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ضروری است،گفت: آینده کشور مرهون آموزش‌وپرورش است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75994
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ضروری است

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت،عباس گلرو در نشستی با سرپرست و اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان آینده کشور را در گرو تحرک و پویایی آموزش‌وپرورش دانست و اظهار داشت: هیچ نهادی مهم‌تر و اثرگذارتر از آموزش‌وپرورش نیست و اگر کشوری در این عرصه سرمایه‌گذاری نکند آینده را از دست داده و باخته است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معیار و شاخص توسعه‌یافتگی در دنیای امروز نیروی انسانی است و چیزی مهم‌تر از آن در کشور نیست.

وی افزود: تأمین و پرورش نیروی انسانی موردنیاز دست کیست؟ آموزش و تربیت این نیروی انسانی دست وزارتی بنام آموزش‌وپرورش و نهادی تحت عنوان تعلیم و تربیت است.

گلرو با بیان اینکه مهم‌ترین وزارتخانه و تشکیلات در کشور ما آموزش‌وپرورش است، گفت: دولت، مجلس و حاکمیت باید نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی،آموزش‌وپرورش را مبنای صحیح فرهنگ‌سازی در کشور عنوان کرد و افزود: کشور ما با آسیب‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند و رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با معلمان نسبت به عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش نقد و گلایه‌مندی داشتند که باید با تلاش همگانی برای اجرای این سند تلاش کرد.

گلرو همچنین به برخی از اقدامات و پیگیری‌های خود در کسوت نمایندگی مجلس از جمله؛ رایزنی برای اختصاص و جذب یک هزار نیرو در آموزش‌وپرورش استان برای سال جدید، پیگیری در خصوص افزایش رشته‌های دانشگاه فرهنگیان استان تا ۶ رشته، ایجاد پژوهشکده دانش‌آموزی سلول‌های بنیادین و علوم زیستی و فناوری نانو، پیگیری برای اختصاص زمین و ساخت اردوگاه فرهنگی تربیتی در شهرستان مهدی‌شهر (شهمیرزاد) و… اشاره کرد./

برای اولین بار دانشکده پرستاری با سه رشته درشهر اسلام آباد راه اندازی شده است
دنبال کنید

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi