جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعلل در انتخاب مدیرعامل برای منطقه آزاد مکران به صلاح کشور نیست

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: اگرچه حضرت آقا تعبیر گنج پنهان به منطقه سواحل مکران نسبت دادند اما چگونه باید این گنج را هویدا کرد؟ به‌یقین این کار جزء با همراهی و دلسوزی مسئولان محقق نخواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75974
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تعلل در انتخاب مدیرعامل برای منطقه آزاد مکران به صلاح کشور نیست

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با انتقاد از کوتاهی در انتخاب مدیر برای منطقه آزاد مکران، گفت: اگرچه مقام معظم رهبری تاکید جدی بر توسعه سوال مکران دارند و قرار است چابهار نقش ملی و فراملی در اقتصاد کشور ایفا کند اما اکنون ۶ ماه است که منطقه آزاد مدیرعامل ندارد و دوستان ما در دولت نتوانستند یک مدیرعامل برای این منطقه انتخاب کنند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئول فعلی منطقه آزاد توان پرداخت حقوق کارکنان را نیز ندارد، افزود: چطور ممکن است منطقه آزاد چابهار با جایگاه مهم خود در حوزه اقتصاد کشور ۶ ماه مدیر نداشته باشد؟!، معتقدم این رفتار نشان می‌دهد آقایان در عمل تبعیتی از فرمایشات رهبری در حوزه سواحل مکران ندارند.

وی ادامه داد: اگرچه موارد متعددی برای مدیریت این منطقه معرفی شدند اما هیچ کدام تایید نشده‌اند اما مردم آسیب این تعلل را متحمل می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نخستین کسی که به حوزه سواحل مکران ورود کرد خود حضرت آقا بودند و تعبیر گنج پنهان به این منطقه نسبت دادند اما چگونه باید این گنج را هویدا کرد؟ به‌یقین این کار جزء با همراهی و دلسوزی مسئولان محقق نخواهد شد./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi