چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر کار برای احداث 2 درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار/ وزیر میراث فرهنگی به حوزه انتخابیه سفر می کند

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: مقرر شده بود وزیر میراث فرهنگی نیز به حوزه انتخابیه سفری داشته باشند تا از نزدیک در جریان ظرفیت های طبیعی منطقه قرار بگیرند و پس از آن زیرساخت های لازم را برای جذب گردشگر فراهم نمایند که قول مساعد دادند در آینده ای نزدیک در شهرستان های حوزه انتخابیه حضور پیدا خواهند کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

قول مساعد وزیر کار برای احداث 2 درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار/ وزیر میراث فرهنگی به حوزه انتخابیه سفر می کند

قدرت اله حمزه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دستاورد سفر رئیس جمهور و وزرا از حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان های حوزه انتخابیه اینجانب حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند تا اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهند.

وی افزود: همچنین وزیر کار و کشاورزی هم  به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان های فارسان و اردل و کیار سفر کردند و ریاست محیط زیست و بنیاد مسکن هم در شهرستان کوهرنگ حضور داشتند تا مسائل و مشکلات را بررسی کنند و پس از آن اقدامات لازم در جهت مرتفع کردن آنها انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از مهم ترین مشکلاتی که در این سفر مطرح گردید مربوط به حوزه آب و اشتغال بود که مقرر گردید طرح جامع برداشت آب برای کشاورزی و صنعت تهیه شود تا مشکل بی آبی حل گردد.

حمزه عنوان کرد: زیرساخت های ورزشی حوزه انتخابیه مطلوب نیستند و با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان منطقه از استعداد و توانایی بالایی برخورد هستند ضرورت دارد تا برای رفع نیازهای ورزشی آنها اقداماتی صورت پذیرد لذا در همین راستا قول هایی داده شد.

وی اظهار کرد: از بیمارستان های حوزه انتخابیه نیز بازدید به عمل آمد تا از نزدیک شاهد ضعف امکانات بهداشت و درمان باشند که پس از بازدید میدانی مقرر شد اقداماتی برای رفع نیازهای بیمارستان های حوزه انتخابیه انجام شود.

باید حقوق بانوان در اهدای عضو به رسمیت شناخته شود
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس گفت: وزیر کار قول مساعد دادند تا ۲ درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های اردل و کیار احداث شود تا خدمات درمانی به مردم این شهرستان ها ارائه دهند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس عنوان کرد: مقرر شده بود وزیر میراث فرهنگی نیز به حوزه انتخابیه سفری داشته باشند تا از نزدیک در جریان ظرفیت های طبیعی منطقه قرار بگیرند و پس از آن زیرساخت های لازم را برای جذب گردشگر فراهم نمایند که قول مساعد دادند در آینده ای نزدیک در شهرستان های حوزه انتخابیه حضور پیدا خواهند کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi