دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتخارآفرینی کاراته کاران یزدی در مسابقات لیگ کاراته وان ایران

به گزارش کرونا در یزد علی کریمی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: سکو قهرمانی کومیته وزن منفی ۵۲ کیلوگرم نوجوانان در مرحله دوم سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان ایران به کاراته کای یزدی رسید. وی افزود: در این دوره از مسابقات که‌ دیروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75758
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

افتخارآفرینی کاراته کاران یزدی در مسابقات لیگ کاراته وان ایران

به گزارش کرونا در یزد علی کریمی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: سکو قهرمانی کومیته وزن منفی ۵۲ کیلوگرم نوجوانان در مرحله دوم سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان ایران به کاراته کای یزدی رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که‌ دیروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، محمدرضا حاجی یوسفی از استان یزد در رتبه نخست، امیرعلی باده نشین از استان کرمان دوم ، ابوالفضل حبیبی از استان اصفهان و آرشام ابراهیمی از استان کرمان در رتبه سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات کاراته استان یزد با بیان این‌که دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بازی‌دراز نامگذای شده است، گفت: در ادامه نیز سکوی سوم قهرمانی کومیته وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نوجوانان این مرحله نیز به ورزشکار استان یزد رسید.

کریمی تصریح کرد: بر این بعد از  محمد حسین فراهانی از استان مرکزی ،مهدی عزیزی از استان کرمانشاه، سید شایان سالاری مقدم از استان یزد در کنار محمد ماهان خاص امیری از استان لرستان رتبه سوم مشترک را بدست آورد.

به گفته وی در رده نوجوانان سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان ایران،  هشت کاراته کای استان یزد حضور داشتند.

انتهای پیام/ر


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi