جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح طرح آبرسانی بن – بروجن ضروری است

نماینده مردم بروجن در مجلس،گفت: مشکل اساسی استان چهار محال و بختیاری  آب است بنابراین امیدواریم طرح بن-بروجن امسال افتتاح شود تا بخشی از مشکل مردم برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75723
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

افتتاح طرح آبرسانی بن – بروجن ضروری است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری در شورای اداری شهرستان بروجن که با حضور وزیر گردشگری برگزار شد اظهار داشت: امروز استان چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گرفته و گلوگاه توسعه آب است، این استان قبلا ۱۱ درصد آب کشور را تامین می‌کرد اما به دلیل خشکسالی نصف شده و متقاضیان آب استان هر روز تقاضای چند برابر دارند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز  ۹۵ درصد دشت‌های استان ما ممنوعه و ممنوعه بحرانی است، همچنان نیمی از مردم استان مشکل آب شرب دارند و قطب‌های صنعتی استان با تانکر آبرسانی می‌شود، بزرگترین ظرفیت استان بعد از مردم ولایی، ظرفیت منابع آب است که مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند و پروژه بن-بروجن که بناست برای ۴۶۰ هزار نفر مردم استان آب شرب تامین کند از سال ۸۸ شروع شده هنوز به پایان نرسیده است.

وی گفت: فکری برای آب پایدار استان و شهرستان بروجن نشده و حوزه‌های دیگر نیز مشکل دارند، مشکل اساسی استان آب است، امیدواریم طرح بن-بروجن امسال افتتاح شود تا بخشی از  مشکل مردم برطرف شود.

جعفری یادآورشد: مردم ما هیچ بهره‌ای از گردشگری نمی‌برند، در حوزه گردشگری استان تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری نشده است، باید گردشگری اقتصاد محور باشد تا معیشت مردم تامین شود. چرا طرح جامع چغاخور که نمونه کشوری است یک سال معطل بماند چون نقشه کار مشخص نیست؟ ابنیه تاریخی که ما داریم سند هویت ملی ماست که باید مرمت و نگه‌داشته شوند این موضوع مطالبه ماست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi