جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز خدمات درمانی ۲ شهر غرب استان البرز شبانه روزی می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس،گفت: مراکز خدمات درمانی شهرهای گلسار و تنکمان در غرب استان البرز شبانه روزی می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

مراکز خدمات درمانی ۲ شهر غرب استان البرز شبانه روزی می‌شود

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت،علی حدادی در دیدار با سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: تجهیز مرکز خدمات درمانی شهر گلسار به یک دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت.

 نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:با تحویل زمین از سوی شهرداری و  شورای اسلامی شهر گلسار برای احداث مرکز خدمات درمانی این شهر بر اساس تعهدات داده شده در تلاش برای تامین اعتبار هستیم.

حدادی بیان داشت: تذکرات بسیاری در خصوص بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر مهستان بوده و مقرر شد شرکت عمران هشتگرد زمین لازم را برای این مهم تحویل دهند و تجهیزات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تامین شود.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز در این دیدار گفت: مرکز بهداشتی شهر گلسار و شهر تنکمان  پاسخگوی جمعیت این شهرها  نبوده و در مرحله  اول مراکز کنونی  با تجهیز به درمانگاه شبانه روزی تبدیل می شوند.

صیادی افزود: با همکاری و پیگری های  نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی درصدد توسعه امکانات درمانی مجموعه شهر  گلسار  در زمینه تحویل زمین جهت درمانگاه مجهز و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تأمین اعتبار ، مرکز خدمات درمانی مجهز با امکانات کامل در شهر گلسار احداث گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi