پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایتی از مراجعه بیماران خارجی به ایران

محمود جباروند، رئیس انجمن چشم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت کرونا در پاسخ به اینکه «وضعیت مراجعه بیماران خارجی برای درمان بیماری‌های چشم به کشور چگونه است؟»،اظهار داشت:‌در این خصوص آمار نداریم اما از کشورهای منطقه برای جراحی چشم خیلی مراجعه می‌کنند؛چه بیماران کشورهای عربی و چه ترک زبان. وی ادامه داد:‌چون هم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75710
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

روایتی از مراجعه بیماران خارجی به ایران

محمود جباروند، رئیس انجمن چشم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت کرونا در پاسخ به اینکه «وضعیت مراجعه بیماران خارجی برای درمان بیماری‌های چشم به کشور چگونه است؟»،اظهار داشت:‌در این خصوص آمار نداریم اما از کشورهای منطقه برای جراحی چشم خیلی مراجعه می‌کنند؛چه بیماران کشورهای عربی و چه ترک زبان.

وی ادامه داد:‌چون هم کیفیت درمان بالاتر است و هم تجهیزات مدرن در مراکز درمانی چشم پزشکی مستقر است و هم اینکه مهارت‌های جراحان ما برای ارائه کیفیت خدمات درمانی خیلی بهتر است.

رئیس انجمن چشم پزشکی ایران بیان داشت:‌مهم تر از همه قیمت تعرفه‌های پزشکی خیلی کمتر است؛ چون وقتی با دلار حساب می‌شود به خاطر تعادلی که بین ارزش پول ملی و دلار است، به نفع بیماران خارجی است و  آنها با هزینه کمتر در مقایسه با کشورهای دیگر، به نتیجه مطلوب درمانی می‌رسند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi