یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

از توسعه رشته‌های دانشگاه پیام نور تا بازدید از کارخانه شیر سویا

مردم بخش افزر شهرستان قیروکارزین در روستاهای بندبست، جگردان، علی‌آباد و مزرعه پهن عمده مشکلات خود را به سمع و نظر محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین و سایر مسئولین قیروکارزین رساندند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75390
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

از توسعه رشته‌های دانشگاه پیام نور تا بازدید از کارخانه شیر سویا

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در ادامه سلسله بازدیدهای محمدمهدی فروردین به بخش‌ها و روستاهای حوزه انتخابیه، به همراه جمعی از مسئولین شهرستان قیروکارزین از روستای جگردان دهستان زاخرویه بازدید بعمل آمد. 

مشکلات جاده روستایی، آب شرب روستا و انتقال آب چشمه جهت کشاورزی، بهسازی جاده بین مزارع جهت پیگیری در دستور کار نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین قرار گرفت.

در ادامه بازدید از روستای مزرعه پهن دهستان زاخرویه، بهسازی روستا، روکش آسفالت فرسودگی شبکه آب و مشکلات ورزشی این روستا مطرح و قول پیگیری آنها داده شد.

نماینده مردم با حضور در جمع اعضای شورا و دهیار و معتمدین روستای علی‌آباد مشکلات آب شرب، لایه روبی کانال آب، حواله سوخت ادوات کشاورزی، واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن به جوانان فاقد مسکن و پیگیری درمانگاه روستا را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

وی همچنین در بازدید از دانشگاه پیام‌نور شهرستان قیروکارزین افزایش تعداد رشته های تحصیلی، محوطه سازی و دیوارکشی دانشگاه را مدنظر قرار دادند.

فروردین در بازدید از کارخانه در حال احداث شیرسویا پیگیری و رفع مشکلات این واحد صنعتی را مورد عنایت ویژه قرار داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi