جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انقلاب با نام امام خمینی در دنیا شناخته شد

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام رشیدی کیا،امام جمعه موقت گچساران درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودندکه این انقلاب بی نام خمینی در‌ هیچ جای دنیا شناخته شده نیست،انقلاب همچون یک ساختمان است و هرساختمانی که ساخته می شود به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75304
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

انقلاب با نام امام خمینی  در دنیا شناخته شد

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام رشیدی کیا،امام جمعه موقت گچساران درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودندکه این انقلاب بی نام خمینی در‌ هیچ جای دنیا شناخته شده نیست،انقلاب همچون یک ساختمان است و هرساختمانی که ساخته می شود به معمار سازنده اش شناخته می شود. 

 وی افزود:بنابراین تعبیر حضرت آقا این معنی را می رساند که حضرت امام معماراین انقلاب است و معمار به معنای خالق است و معماری صرفا یک علم نیست بلکه از جهاتی از علم برتر است چرا که خلق و آفرینش مشخصاتی دارد که درعلم نیست.

حجت الاسلام رشیدی کیا ادامه داد:آفرینش امام از انقلاب به این صورت بوده است که ایران دارای عزت و اقتدار است و هرکسی دراین جهان جرات پیدا کند که به ایران سیلی بزند نه یک سیلی و بلکه ده ها سیلی نیز دریافت خواهد کرد.

امام جمعه موقت گچساران گفت:از خلق است که علم تولید می شود که ارجع برعلم است،حضرت امام هنرمند است و هنر دست او امروز امانتی است دردستان ما،هرکسی در هرجایگاهی که در این کشور حضور دارد موظف است که مقام معظم رهبری را یاری کند و همه آحادجامعه مکلف هستند که رهبری عزیز را تنها نگذارد و درهر عرصه ای گوش به فرمان امر ولی فقیه باشند.

وی افزود:۱۲خرداد تا ۱۸خردادماه به عنوان هفته حج است و به نوبه خودم از همه متولیان این امر قدردانی می کنم، اما گلایه داریم از کسانی که خود را خادم حرمین شریفین می نامند،پس چرا مسلمانان یمن باید تکه تکه شوند تاکی فلسطینان از دست این غده سرطانی رژیم صهیونیستی در عذاب باشندچرا شیعیان در کشمیر هند و پاکستان باید زجر بکشند که ننگ و شرم باد برچنین خادمانی.

استفاده از ظرفیت خبرنگاران گچساران در راستای انتخابات پر شور
دنبال کنید

حجت الاسلام رشیدی کیا ادامه داد:متاسفانه هرروز جای پای استکبار واستعمار در برخی کشورهای اسلامی محکم تر می شود.

امام جمعه موقت گچساران گفت:این روزها اتفاقات تلخی را در آبادان شاهد بودیم،بنابراین طبق حکمتی از نهج البلاغه هرکسی که درانجام کارب کوتاهی کند دچار غصه می شود و اتفاقا مسئول هم به وقتش غصه می خورد،اما متاسفانه برخی با نوع بازی سخیف رسانه ای، با احساسات مردم‌بازی است.

وی افزود:رهبر عزیز انقلاب فرمودند که امروز رسانه ها دردنیا فکر،فرهنگ، رفتار و درحقیقت هویت فرهنگی انسان ها را القاء می کنند، که اگر سهوی بوده که خطای بزرگی است و توباید به عنوان یک رسانه حواس ها نیز جمع باشد، و اگر به عمد هم بوده عمد اصولا نابخشودنی است و حضرت آقا فرمودند رسانه ها نقش شان تعیین کننده است وبایدمراقب بود.

حجت الاسلام رشیدی کیا ادامه داد:ای مسئولین همه به هوش باشید هرکسی درهرجایگاهی که وجود دارد چطور می شود یک ساختمان چهارطبقه به ۱۰طبقه تبدیل می شود پس وجدان ها کجا رفت، به هرحال او طمع کرد پس مسئولین کجا بودند؟،بعدهم وقت اطلاع رسانی دست مردم را بگذاریم درپوست گردو پشت سرهم مردم هم اعتراض کنند و بعد هم بخواهیم توجیه کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi