سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشت ۱۵ هزار هکتار زیتون در طارم /از بین رفتن باغ‌های زیتون روال معمول نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس به کشت ۱۵ هزار هکتار زیتون در طارم اشاره کرد و گفت: باید متوجه بود که از بین رفتن باغ‌های زیتون یک روال معمول نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75195
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

کشت ۱۵ هزار هکتار زیتون در طارم /از بین رفتن باغ‌های زیتون روال معمول نیست

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری در جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق استان زنجان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهارکرد: پیشنهادهای عملی برای حل مشکلات ارائه کردیم که در آینده حتماً عملیاتی خواهد شد.

نماینده مدم زنجام و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم استان زنجان از مدیریت تنظیمی آب ۴۷ میلیون مترمکعب یعنی ۱۰ درصد از آب تولیدی استان است، تصریح‌ کرد: زنجان با دارا بودن ۱،۳ جمعیت کشور از حداقل میانگین آب تخصیصی در کشور بهره‌مند است.

وی  به سدهای موجود در مناطق مختلف استان زنجان از جمله بخش قره‌پشتلو اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل این منطقه، مراجعات بسیاری انجام شده است؛ ولی متاسفانه کار همواره به آینده موکول می‌شود.

طاهری وعده‌های داده شده برای مردم استان در راستای حل مشکلات آب را یادآور شد و گفت: ما پیشنهادهای عملی برای حل مشکلات ارائه کردیم که در آینده حتماً عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به کشت ۱۵ هزار هکتار زیتون در طارم اشاره کرد و یادآور شد: باید متوجه بود که از بین رفتن این باغ‌های زیتون یک روال معمول نیست و احیای آن ۱۵ تا ۲۰ سال زمان نیاز خواهد داشت و در حال حاضر آبیاری این سطح از باغ‌های زیتون نیازمند آب استان‌های دیگر است.

وی احداث سد در طارم را عملیاتی دانست و خاطرنشان کرد: احداث این سد مشکل آب این شهرستان را حل خواهد کرد.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بی‌عدالتی روی‌ داده در حق استان زنجان در مورد مدیریت آب تنظیمی، گفت:  مردم زنجان در بخش‌های مختلف آب دارند ولی تشنه هستند؛ چرا که حق دست زدن به آن را ندارند./

رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است
دنبال کنید

پایان  پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi