چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس در نشست تجلیل از رانندگان استان به مناسبت روز ملی حمل و نقل گفت: رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ سید محمد پاک مهر ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در نشست تجلیل از رانندگان که به مناسبت روز ملی حمل و نقل در بجنورد برگزار شد، گفت: رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور است.

وی افزود: رانندگان شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی حداکثری به مردم هستند و حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و خدمت‌رسانی به زائرین کربلای معلی در موسم اربعین نمود دیگری از خدمات این قشر بزرگوار است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در فرایند قانون اسقاط خودرو، نماینده‌های مجلس شورای اسلامی راننده‌محور حرکت کردند.

پاکمهر خاطر نشان کرد: داشتن کارت هوشمند شرط واردات خودروی سنگین است تا این کالا به دست مشتری اصلی و واقعی برسد و در همین مسیر تمامی گذرگاه‌ها و راه‌های فساد و سودجویی را مسدود کردیم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل یک صنعت مهم در کشور است، افزود: خدمات راننده‌ها در تمامی شئون زندگی قابل مشاهده است که نشان از خدمات متعدد راننده‌ها می‌باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس خاطر نشان کرد: انجمن‌های صنفی حوزه ترابری با تأسیس شرکت علاوه بر ثبت سفارش امکان واردات خودرو خواهند داشت.

وی گفت: قانون واردات خودروی سنگین توسط شورای نگهبان در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi