دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تنش آبی روستایی ضروری است

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس،گفت:تنش آبی و کمبود آب روستایی ضرورت دارد که برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75189
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

رفع تنش آبی روستایی ضروری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، سید مرتضی خاتمی در جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به مشکلات متعدد شهرستان ماه‌نشان در حوزه تامین آب، عنوان کرد: در گزارش‌های مسدودسازی چاه‌های دستی، عمدتاً چاه‌های کم‌عمق را به اطلاع وزارت نیرو می‌رسانند و صاحبان چاه‌های عمیق به صورت غیرقانونی و با استفاده از ارتباطات سیاسی شرایط خود را حفظ می‌کنند.

 نماینده مردم ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در  مجلس شورای اسلامی  افزود: در رابطه با قشربندی، تغییر ساختار سکونت‌گاهی، تغییر در کیفیت زندگی، تاثیر بر ثبات سیاسی و امنیتی و نیز نابرابری اجتماعی باید دقت نظر لازم انجام شده و وزارت نیرو نیز وارد عمل شود.

وی با اشاره به مشکلات روستاهای شهرستان ماه‌نشان در خصوص حفر چاه، بیان کرد: نباید مشکلات چند روستا را وابسته به یک مجتمع کرد و بعد از چندین ماه مشکل اعتباری، رفع نقص آن ممکن نشود، به طوری که برای حفر چاه ضروری عمومی نیز درگیر ادارات مختلف باشیم.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رانش زمین در مناطق ماه‌نشان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: جابه‌جایی روستاها به دلیل رانش زمین و مسائل مرتبط با این موضوع باید مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد و این سازمان موظف است که هزینه‌های مربوطه را تقبل کند. 

وی با اشاره به مشکل احداث تیرهای برق در این شهرستان، خاطرنشان کرد: ما نباید برای احداث چند تیر برق ضروری به وزارت نیرو مراجعه کنیم، به همین خاطر باید به این موضوع رسیدگی و فرآیند احداث تیرهای برق تسهیل شود./

سواحل قشم میراث دریای پارس در حوزه زیست فناوری
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi