پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷ پروژه آموزشی – ورزشی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس،گفت: ۷ پروژه آموزشی – ورزشی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

۷ پروژه آموزشی – ورزشی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حسین حسین زاده در تشریح  وضعیت پروژه آموزشی – ورزشی حوزه انتخابیه،گفت: ۷ پروژه آموزشی – ورزشی؛ شامل ۴ مدرسه، ۲ زمین چمن مصنوعی مدرسه‌ای و یک پژوهشسرای دانش‌آموزی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر بیرم و روستاهای آن بخش ساخته و تکمیل می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:یک مدرسه ۹ کلاسه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در روستای بالاده، یک مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۶ میلیارد تومان در روستای محمدقاسمی و یک مدرسه ۳ کلاسه با اعتبار ۳ میلیارد تومان در روستای علی‌آباد اوکشی ساخته و دبستان نیمه‌تمام سلحشور در شهر بیرم نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲ زمین چمن مصنوعی نیز در دبستان شهید صادق‌نژاد روستای “کریشکی” و مجتمع شهید برزو شهر بیرم با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون با همکاری خیر گرانقدر حاج محمد حاج حمزه اسدی و مشارکت خانواده   شهید برزو ساخته می‌شود.

حسین زاده افزود: پژوهشسرای دانش‌آموزی مجتمع شهید برزو شهر بیرم نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان که بخش زیادی از اعتبارات آن توسط خیرین (احمد و رحمت‌الله نگهداری) تامین می‌شود، ساخته خواهد شد.

 حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس، فرماندار ویژه لارستان، مدیر آموزش و پرورش بیرم و سایر مسئولان این بخش عنوان کرد: اعتبارات این پروژه‌ها با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس و منابع اختصاص یافته به مناطق سیل‌زده تامین خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین از گذشته تاکنون نقش مهم و اثرگذاری در ساخت مدارس و مراکز آموزشی در جنوب استان داشتند و لازم است دولت به منظور قدردانی از خیرین، خدمات بیشتری به مردم این منطقه در حوزه‌های مختلف ارائه دهد./

تشریح درگیری مرزبانان ایران و طالبان در مرز هیرمند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi