چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت مجتمع فرهنگی هنری نایین و خوروبیابانک

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت مجتمع فرهنگی هنری در حوزه انتخابیه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

درخواست تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت مجتمع فرهنگی هنری نایین و خوروبیابانک

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: این دیدار بمنظور پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک صورت گرفت.

وی با انتقاد از کم‌کاری‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ارشاد در شهرستان های نایین و خوروبیابانک، خواستار نگاه ویژه به این دو شهرستان با توجه به رویکرد مثبت وزیر شد.

آزاد بیان کرد: از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار می‌توان به درخواست تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهر آیت‌الله میرزای نایینی اشاره کرد درحالیکه شهرستان نایین با سبقه علم و فرهنگ و هنر تا کنون هیچگونه مجتمع فرهنگی هنری جهت استفاده علاقمندان بویژه جوانان عزیز نداشته است همچنین در این نشست به موضوع کتابخانه عمومی نایین، تخصیص اعتبار لازم جهت ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان خوروبیابانک، تخصیص کتاب به کتابخانه‌های این دو شهرستان، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دینی بویژه در مساجد و هیات‌های مذهبی و … اشاره کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi