پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه دارند

نماینده اردبیل در مجلس،گفت: رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74503
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه دارند

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ،صدیف بدری در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل با بیان اینکه برخی مدیران فکر می‌کنند رسانه باید روابط‌عمومی آنها باشد،گفت: آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری رسالت خطیر اصحاب رسانه بوده و رسانه و مطبوعات نقش غیرقابل انکاری در توسعه و یا عقب‌ماندگی یک منطقه یا کشور دارد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور افراد متعهد، متخصص و دغدغه‌مند در عرصه رسانه را مهم دانست و افزود: اگر قرار است قدم‌های رو به جلو داشته باشیم، در این پیشرفت قلم مقدس اصحاب رسانه می‌تواند نقش مهم و بزرگی ایفا کند.

بدری با اشاره به آغاز طرح تحول اقتصادی توسط دولت، تصریح کرد: در این وضعیت دولت باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کند.همچنین برنامه هفتم توسعه فرصت بزرگی است که دولت باید در خصوص تحول اقتصادی و موضوع یارانه از آن به نحو احسن استفاده کند.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در بحث حمایت از اصحاب رسانه اقدامات مثبتی انجام شدف ادامه داد: از محل بودجه در اختیار نمایندگان نیز قطعا کمک حال خانه مطبوعات استان خواهم بود و در بحث مشکل خبرنگاران فاقد مسکن با وزارت راه و شهرسازی رایزنی‌های لازم را انجام خواهم داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi