جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان های نهبندان و سربیشه رایگان شود

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، پیشنهاد رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان های حوزه انتخابیه خود را ارائه داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72761
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان های نهبندان و سربیشه رایگان شود

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت:در این جلسه در خصوص مشکلات حوزه آموزش و پرورش در استان و شهرستان های حوزه انتخابیه صحبت شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در خصوص کسری نیروی انسانی و درخواست افزایش سهمیه متاهلین خدمت و همچنین ماده ۲۸ و جذب آموزش دهندگان جدید نهضت سوادآموزی را مطرح نمودم که وزیر آموزش و پرورش از موضوعات مطروحه استقبال نموده و دستور مساعدت را صادر نمود.

وی افزود: البته پیشنهاد رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان های حوزه انتخابیه داده شد که ایشان دستور مساعدت و پیگیری لازم را به معاونت مربوطه ابلاغ نمود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: همچنین پیرو پیگیری های مستمر قبلی در خصوص بومی گزینی شهرستانی دانشگاه فرهنگیان، مجدداً درخواستی در این خصوص و در جهت بومی گزینی به ایشان ارائه دادم که ایشان دستور لازم جهت بررسی و پیگیری در این خصوص را به معاونت مربوطه ابلاغ نمود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi