جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

اولویت اول مجلس معیشت است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه اولویت اول مجلس معیشت است،گفت: مجلس در تلاش است با اصلاح قوانین بحث معیشتی مردم را حل کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

اولویت اول مجلس معیشت است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ،علی حدادی در دیدار با جمعی از اصناف پرتلاش شهرستان نظرآباد با تاکید بر اینکه اولویت اول مجلس معیشت است افزود: مجلس در تلاش است تا با اصلاح قوانین بحث معیشتی که حقیقتا مردم مشکل دارند را حل کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقطه نظرات اصناف  برای ما اهمیت دارد ادامه داد: در نشست با شما اصناف زحمتکش می‌توانیم مشکلات کف جامعه را بگیریم و برای حل آن اقدام کنیم.

حدادی اظهار کرد: واردات در انحصار بود که با تلاش مجلس دارد می شکند و انشاالله امسال شاهد تغییرات خوبی در این موضوع خواهید بود.

وی ادامه داد: قدرت خرید مردم عزیزمان کم شده است که تلاش کردیم با اصلاح ساختار بودجه و هماهنگی با دولت سیزدهم و سازمان برنامه و بودجه بخش قابل توجهی از مشکلات رفع شود که در بودجه امسال حمایت از اقشار آسیب دیده در اولویت بود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیریها و مطالبات انجام شده برای شهرستان نظرآباد،گفت:مطالبه اکثریت مردم شریف شهرستان این بود که ما صدای مردم بشویم که بنده باحدود ۱۴۵ دقیقه سخنرانی در صحن مجلس شورای اسلامی در بخشهای مختلف سعی کردم این مطالبه مردمی را محقق کنم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: باتوجه به جمعیت استان البرز توانستیم اعتبارات خوبی برای مناطق محروم،راه روستایی،بهداشت و درمان،کشاورزی،افزایش فضاهای آموزشی،آب و… بگیریم که مهمترین آن جذب دویست میلیارد تومان اعتبار برای آب شرب شهرستان نظرآباد است که انشاالله در شهریور ماه امسال مخزن پنج هزار مکعبی آب شرب نظرآباد تکمیل و شاهد انتقال آب از سد طالقان خواهیم بود.

لامرد هاب جدید پتروشیمی کشور می‌شود/ لامرد عسلویه دوم کشور
دنبال کنید

حدادی در پایان با استقبال از تشکیل جلسات بااصناف گفت: تلاش میکنیم این جلسات خروجی خوبی داشته باشد و شاهد رفع مشکلات اصناف و مردم باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi