پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مطالبات و گلایه های هنرمندان بوکانی

نماینده مردم بوکان در مجلس در دیدار با هنرمندان بوکانی از پیگیری مطالبات و گلایه های مطرح شده توسط هنرمندان این شهرستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری مطالبات و گلایه های هنرمندان بوکانی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان  و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در  نشستی چهار ساعته که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد، پای مطالبات هنرمندان بوکان نشست.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست که  در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد گفت: هر سال اعتباراتی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می گیرد که بیشتر از ۸۰ درصد تخصیص دارد. سال گذشته رقم این اعتبارات که در اختیارم قرار گرفت ۱۵میلیارد تومان بود که  ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به ۲۷ روستا در بخش مرکزی و سیمینه جهت اجرای طرح هادی روستایی و ایجاد کانال و… اختصاص داده شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پایین بودن سرانه فضاهای فرهنگی در بوکان افزود: امسال نیز ۲۰ میلیارد تومان در اختیار بنده قرار گرفته است که دو میلیارد تومان آن را به ساخت خانه هنرمندان در بوکان اختصاص می دهم و ساخت این خانه را زمین متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را آغاز می کنیم.

حبیب زاده با اشاره به مطالبات و گلایه های مطرح شده توسط هنرمندان گفت: ملاقاتی را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ می کنم و روسای پنج انجمن هنری فعال بوکان نیزدر این دیدار حضور خواهند داشت تا مطالبات خود را مطرح کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس در ادامه بر ادامه دار بودن این نشستهای هم اندیشی تاکید و تصریح کرد: در دو سال گذشته بحران کرونا و دستورالعملهای بهداشتی مانع از برگزاری نشستها و دیداریهای از این دست شده بود./

مه‌گرفتگی پروازهای فرودگاه اراک را لغو کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi