یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام مومنانه موسسه خیریه سنا در لوداب/لبخند شادی بر لب دانش‌آموزان محروم

صادق بهادران: به گزارش کرونا از بخش لوداب، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو، موسسه خیریه خیریه سنا اقدام به توزیع و تقسیم  پوشاک و کفش در بین دانش‌آموزان محروم بخش لوداب کرد. رابط خیرین موسسه سنا در بخش لوداب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لوداب ضمن اشاره به تحت پوشش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

اقدام مومنانه موسسه خیریه سنا در لوداب/لبخند شادی بر لب دانش‌آموزان محروم

صادق بهادران: به گزارش کرونا از بخش لوداب، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو، موسسه خیریه خیریه سنا اقدام به توزیع و تقسیم  پوشاک و کفش در بین دانش‌آموزان محروم بخش لوداب کرد.

رابط خیرین موسسه سنا در بخش لوداب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لوداب ضمن اشاره به تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان هدف در این طرح اظهار کرد: یکی از ده ها جامعه  هدف خیریه سنا دانش آموران نیازمند است که در طول سال تحصیلی، به همت خیرین اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر و تغذیه مناسب مورد نیاز آنها کرده‌ایم.

اقدام مومنانه موسسه خیریه سنا در لوداب/لبخند شادی بر لب دانش‌آموزان محروم 3

آسمند به پویش تهیه و توزیع صبحانه مقوی برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در این پویش در طول هفته، چندین مدرسه را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

رابط خیریه سنا در لوداب؛ ضمن اشاره به اقلام پوشاک توزیع شده بین دانش آموزان افزود: تعدادی کفش، پیراهن، شلوار و روسری را در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردیم که این اقلام به همت خیرین مجموعه خیریه سنا تهیه و توزیع شد و در آینده نیز از این دست برنامه‌ها خواهیم داشت و تلاش می کنیم که نیازمندان واقعی را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi