یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان بختگان از وزارت بهداشت اخذ شد

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس گفت: با تلاش هایی که صورت پذیرفت مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان بختگان از وزارت بهداشت اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70853
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان بختگان از وزارت بهداشت اخذ شد

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از خام فروشی پیگیر احداث کارخانجات فروکروم و فرومنگنز در شهرستان بختگان هستم؛ چرا که با این اتفاق زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

وی افزود: سرمایه گذار برای احداث این کارخانه ها تعیین شده و بخش خصوصی در حال تدارک تاسیس کارخانه فرومنگنز در شهرستان بختگان است که امیدوارم این مهم نیز سریعا اتفاق بیفتد تا زمینه اشتغالزایی برای جوانان منطقه فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بختگان اشاره و عنوان کرد: با تلاش هایی که صورت پذیرفت مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان بختگان از وزارت بهداشت اخذ شد.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس افزود: بیمارستان امام هادی (ع) آباده تشک در شهرستان بختگان توسط خیر انجام شد و این با تلاش های مکرر انجام گرفت ضمنا به دنبال جذب پرسنل بهداشتی برای این بیمارستان بودم که این مهم نیز انجام شد.

وی اظهار کرد: امکانات و تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان برای بیمارستان آباده تشک بختگان تخصیص یافت و البته جذب پزشک متخصص را نیز پیگیر شدم که این موضوع انجام گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi