پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدای جهیزیه به 100 زوج نیازمند ایلامی/ کمک 89 میلیارد تومانی خیرین به مددجویان در سال جاری

به گزارش کرونا از ایلام، در آیینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد ۱۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اهداء شد. رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: این یکصد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70820
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اهدای جهیزیه به 100 زوج نیازمند ایلامی/ کمک 89 میلیارد تومانی خیرین به مددجویان در سال جاری

به گزارش کرونا از ایلام، در آیینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد ۱۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اهداء شد.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: این یکصد سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی بوده که ارزش جهیزیه دریافتی هر زوج بیش از ۲۰ میلیون تومان است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ زوج نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان جهیزیه دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در آینده نزدیک ۲۲۰ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های در نوبت حمایت استان اهدا می‌شود و با رایزینی‌های صورت گرفته با حوزه محرومیت زدایی سپاه، ستاد اجرایی و خیرین نیکوکار تا پایان سال ۲۰۰ سری جهیزیه دیگر تآمین خواهد شد و تلاش می‌شود تعداد ۴۵۰ زوجی که در نوبت دریافت اقلام هستند امسال جهیزیه دریافت کنند.

طاهری با عنوان اینکه مشارکت افراد خیر و نیکوکار نقش مهمی در تأمین نیازهای قشر مددجوی استان دارند افزود: خیرین استان امسال تاکنون در زمینه‌های مختلف بیش از ۸۹ میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ ق


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi