سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۴ نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری کرونایی شدند

به گزارش کرونا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون ١٠٩ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ٨٠ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70802
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

۴۴ نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری کرونایی شدند

به گزارش کرونا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون ١٠٩ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ٨٠ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.  

درخشان با اشاره به اینکه هم اکنون ١۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک‌هزار و ۸۳۶ نفر رسید.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ٢۶ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ١٨ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.  

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ٨۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ٣۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های اردل، سامان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های کیار و بن در وضعیت نارنجی و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد هستند.

نگرانی مسئولان از سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۳۳۳۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi