جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگرانی استاندار از یک آسیب اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ زیربنای همه بخش‌های دیگر بوده و به وسیله فرهنگ حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی استحکام پیدا می‌کند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌های استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70766
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

نگرانی استاندار از یک آسیب اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ زیربنای همه بخش‌های دیگر بوده و به وسیله فرهنگ حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی استحکام پیدا می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌های استان موظفند برای کار خود پیوست فرهنگی داشته باشند اگر قرار است رونقی ایجاد شود باید جنبه‌های فرهنگی آن را نیز در نظر بگیریم.

وی گفت: لازم است به فرهنگ توجه بیشتری شود و خوشحالیم که حرکت‌های فرهنگی مردم نهاد در استان انجام می‌شود.

استاندار در بخش دیگری از اظهارات خود در شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در بعضی از مسائل از جمله مسائل اجتماعی دچار مشکل هستیم و باید برای رفع آنها روی مسائل فرهنگی بیشتر کار کنیم.

وی افزود: باید پویش مردمی فراگیر در استان داشته باشیم تا با فرهنگ دینی آشنایی بیشتری پیدا شود و ائمه جمعه روی این موضوع کار کنند تا این آسیب اجتماعی مرگبار در استان برچیده شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi