جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز احداث بیمارستان 86 تختخوابی رامهرمز اخذ شد/مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته مجوز اخذ بیمارستا ۸۶ تختخوابی بیمارستان رامهرمز اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70730
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مجوز احداث بیمارستان 86 تختخوابی رامهرمز اخذ شد/مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های رامهرمز و رامشیر اشاره کرد و گفت: مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان رامشیر اخذ گردید و زمین این مرکز نیز جانمایی و برای ساخت تحویل داده شد که تا آماده شدن این مکان درمانگاه در ساختمانی دیگر مستقر و ارائه خدمات می دهد.

وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفت اورژانس بیمارستان رامشیر نیز توسعه و تکمیل شد همچنین آزمایشگاه این بیمارستان هم به تجهیزات بهداشتی مجهز شده است؛ ضمن اینکه اتاق سی سی یو هم راه اندازی شد و البته اتاق سی تی اسکن در حال ساخت بوده که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته است مجوز احداث بیمارستان ۸۶ تختخوابی رامهرمز اخذ و اعتبار آن نیز در بودجه ۱۴۰۱ هم لحاظ شد که پس از ابلاغ بودجه توسط دولت کلنگ زنی می شود و امیدوارم در ماه های ابتدایی سال آتی این اتفاق مهم انجام شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس اظهار کرد: پس از مکاتباتی که با مقامات حوزه بهداشت و درمان انجام پذیرفت درمانگاه شهر ابوالفارس نیز شبانه روزی شد .

وی بیان کرد: ضمنا با تلاش های انجام شده چندین خانه بهداشت، درمانگاه و همچنین مرکز جامع سلامت احداث و در حال خدمات دهی به مردم هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi