یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر اخذ مجوز احداث سومین شرکت فولادی شهرستان رامهرمز/ مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم اخذ شد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با تلاش هایی که در این چند وقت اخیر صورت گرفت مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم شهرستان رامهرمز نیز اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70691
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیر اخذ مجوز احداث سومین شرکت فولادی شهرستان رامهرمز/ مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم اخذ شد

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز ۲ شرکت فولادی اخذ شدند و البته کلنگ آنها نیز به زمین خورد و در حال احداث هستند.

وی افزود: ضمنا در تلاش هستم تا مجوز سومین شرکت فولادی شهرستان را نیز اخذ نمایم؛ بنابراین مقرر گردید فاز نخست ۲ شرکت فولادی شهرستان رامهرمز ۱۸ ماهه به بهره برداری برسند؛ ناگفته نماند که پس از بهره برداری این کارخانه ها چند صد نفر مشغول به کار خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در ماه های اخیر نیز پتروپالایشگاهی را نیز کلنگ زنی کردیم و در حال حاضر ۱۳۰ نفر مشغول به کار هستند در ضمن مجوز خوراک پتروپالایشگاه دوم نیز اخذ و به دنبال جذب سرمایه گذار هستم و به محض واگذاری کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: پیگیری هایی برای طرح توسعه نفت و نگه داشت مارون ۲ و ۵ را کلنگ  زنی کردیم که این اتفاق نیز با حضور ریاست مجلس جناب آقای قالیباف رقم خورد و بابت این اقدام از او تقدیر و تشکر می کنم همچنین باید اعلام کرد که حدود ۴۲۰ نفر در این پروژه ها مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی شرکت های فولادی به پست برق فشار قوی نیاز بود که با تلاش های مداوم مجوز احداث پست برق ۴۰۰ مگاواتی برای شهرستان های رامهرمز و رامشیر و همچنین شهرک های فولادی اخذ شد تا از لحاظ برقی این شرکت ها کمبودی نداشته باشند.

اختصاص اعتبار برای تکمیل و تجهیز دومین مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان
دنبال کنید

متینیان افزود: ۵۰ درصد اعتبار احداث پست برق را برق منطقه ای استان، ۲۵ درصد را دولت از سفر ریاست جمهوری تامین کرد و همچنین ۲۵ درصد دیگر را هم سرمایه گذار عهده دار شده است که مجموع اعتبار آن نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi