سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویکرد رسانه‌ای ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در دوره جدید/از تذکر به بدون مجوزها تا تاکید بر جریان‌سازی از سوی رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه‌ای تحت عنوان نشست صمیمانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان در محل سالن دولت برگزار شد. امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ رسانه فعال در قالب‌های مختلف اعم از خبرگزاری، سایت، هفته نامه، روزنامه و سایر قالب‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70542
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

رویکرد رسانه‌ای ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در دوره جدید/از تذکر به بدون مجوزها تا تاکید بر جریان‌سازی از سوی رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه‌ای تحت عنوان نشست صمیمانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان در محل سالن دولت برگزار شد.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ رسانه فعال در قالب‌های مختلف اعم از خبرگزاری، سایت، هفته نامه، روزنامه و سایر قالب‌ها فعالیت دارند که میانگین رسانه‌های استان نسبت به جمعیت و میانگین کشوری بسیار بالاست.

وی گفت: در این بین تعدادی رسانه فاقد مجوز هم داریم که زیبنده حوزه فرهنگ و رسانه نیست؛ فعالیت بدون مجوز یعنی فعالیت غیر قانونی و رسانه مطالبه‌گر باید قانون را بیشتر از سایرین رعایت کرده و به آن پایبند باشد و فعالیت‌های خود را به سمت فعالیت‌ قانونی پیش ببرند و این موضوع را پی‌گیری خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شخصاً دانش آموخته رسانه هستم با رسانه آشنایی داشته و خود را شاگرد مکتب رسانه می دانم.

وی در ادامه با بیان اینکه از استان‌های فعال و پویا در بحث رسانه هستیم اما فعالیت نظام‌مند کمتری داریم یادآور شد: نیاز است به فرآیندهای قانونی توجه بیشتری کرده و ساختارمند در حوزه رسانه حرکت کنیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری و سواد رسانه‌ای لازمه رسانه پویاو به روز است گفت: رسانه ها باید بیشتر به سمت توسعه استان حرکت کنند رسانه ها نباید تنها به دنبال موضوعات و مسائل دست چندم باشند.

وی با ذکر مثالی در خصوص اثرگذاری رسانه ها در برخی استان‌ها مثل استان اصفهان گفت: رسانه ها قبل از دستگاه‌های اجرایی باید به‌دنبال رفع مشکلات باشند همچنان که در استان اصفهان رسانه ها موضوع نشست زمین را به گونه ای خبری و رسانه‌ای کردند که رئیس‌جمهور وارد این قضیه شد در استان ما هم باید با این همه مشکلات رسانه‌ها جریان سازی کنند.

اعلام میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/بارش ۴۵ میلی‌متر باران در گنجگون بویراحمد
دنبال کنید

درخشان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید در مسائل کم اهمیت ورود پیدا کنند، یادآور شد: ارتباط خود را با رسانه بیش از گذشته خواهیم کرد و اجازه فاصله میان ارشاد و رسانه ها را نخواهیم داد.

وی یادآور شد: هیچ مسئولی حق اعتراض به نقد منصفانه را از سوی رسانه ها ندارد و استاندار هم در اولین روزهای کاری خود از رسانه های منتقد منصف دفاع کردند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi