پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از زبان استاندار/ احمدزاده: رایزنی‌ها بی‌نتیجه بوده است

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در خصوص بازسازی، و نوسازی کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز سازمان اقتصادی کوثر اظهار کرد: دیداری با قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید داشتم و در این خصوص صحبت‌هایی انجام شد. وی بیان کرد: برای نوسازی و بازسازی این کارخانه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70527
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

آخرین وضعیت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از زبان استاندار/ احمدزاده: رایزنی‌ها بی‌نتیجه بوده است

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در خصوص بازسازی، و نوسازی کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز سازمان اقتصادی کوثر اظهار کرد: دیداری با قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید داشتم و در این خصوص صحبت‌هایی انجام شد.

وی بیان کرد: برای نوسازی و بازسازی این کارخانه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، از بنیاد شهید خواستم با نوسازی این کارخانه زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را فراهم کند.

استاندار با بیان این که مهم‌ترین اولویت ما در استان رونق هر چه بیشتر تولید و در کنار آن ایجاد اشتغال برای جوانان است افزود: به همین منظور برای راه‌‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و رایزنی‌ها و چانه‌زنی‌ها را در مرکز با وزرا و روسای سازمان‌ها به صورت مستمر خواهیم داشت.

احمدزاده افزود: باید همه دستگاه‌ها و اداراتی که به نحوی با واحدهای تولیدی سر و کار دارند نسبت به رفع مشکلات پیش روی واحدها تلاش کنند و بدانیم که تنها راه نجات استان از محرومیت رونق تولید و فعالیت واحدهای تولیدی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز بیان کرد: طبق گفته رئیس بنیاد شهید کشور چنین پولی برای راه‌اندازی مجدد کارخانه نیست و اراده بر فروش این واحد است.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته افزود: رایزنی‌ها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش فارس، سازمان اقتصادی کوثر اویل دهه ۷۰ با هدف  تأمین آرد و کمک به رونق بخش صنعت و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بخش آرد و نشاسته و در ادامه گلوکز و دکستروز کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را راه اندازی کرد.

کاهش ۲۸ درصدی حجم آب سدهای آذربایجان‌غربی
دنبال کنید

کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج اویل فعالیت بر روی ریل قرار داشت و هر روز بر اوج می‌نشست تا نماد صنعت این استان بر صفحه زیبای این دیار بدرخشد، آرد مورد نیاز این استان و حتی دیگر استان‌ها را تولید می‌کرد کار تا جایی پیش رفت که محصولات تولیدی آن سر از صادرات در آورد.

کارها خوب پیش می‌رفت تا اینکه در سال ۸۴ رکود گلوی این کارخانه را گرفت و دیگر قطار این کارخانه از ریل خارج شده و روز به روز بر مشکلاتش افزوده می‌شد و تا جایی که در روزگاری شاهد تعطیلی تمامی خطوط تولیدی آن بودیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi