دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وحدت پل موفقیت توسعه سیستان و بلوچستان است

نماینده مردم زاهدان در مجلس،گفت: همه ما اعتقاد راسخ داریم،وحدت، همدلی و همراهی پل موفقیت ما در توسعه سیستان و بلوچستان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70388
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

وحدت پل موفقیت توسعه سیستان و بلوچستان  است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حسینعلی شهریاری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از سران طوایف، معتمدان، نخبگان و اساتید افزود: استاندار باید نیازهای استان را در جلسه هیات دولت مطرح کرده و بطور مستقیم از وزرا برای رفع نیازها مطالبه‌گری کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به طور جدی پیگیر این مساله هستم و اعتقاد دارم استاندار ویژه باید بتواند بطور ویژه مطالبات مردم را پیگیری کرده و به ثمر برساند.

وی اظهارداشت: سخن مشترک همه نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، وجود نیروهای توانمند بومی است که توان مدیریت در سطح کشور را دارند. 

شهریاری  افزود: چندین جلسه حضوری با اقای رئیس جمهور مسائل و مطالبات مردم سیستان و بلوچستان را مطرح کردم و خوشبختانه از طریق ارتباط‌گیری مستقیم با وزرا و معاونان، بخش بزرگی از مشکلات پیگیری شده اگر چه سرعت به ثمر نشستن آن کند بوده اما قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

وی ادامه داد:  توصیه اکید من به اعضای  شورای شهر هم این مساله مهم است که در کمیسیون‌های مختلف شورا از اساتید و نخبگان استان بهره ببرید و بنظر می‌رسد این مساله کمک شایان توجهی در بهبود برخی فرایندها و پیگیری مسائل شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان معادن بوده که گفته می‌شود ذخیره مس موجود در استان از معدن مس سرچشمه بالاتر است افزود: خوشبختانه امکان بهره برداری از  معادن زیادی در استان وجود دارد که باز هم یکی از مطالبات ما، بهره‌مندی مردم هر منطقه از سود حاصل از  معادن موجود در آن است./

لرستان؛ محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi