دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست امام جمعه قلعه رئیسی از استاندار و فرماندار/بخش چاروسا نیازمند مدیر قوی و توانمند است

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی در ابتدا با اشاره به انتصابات این روزها از استاندار خواست تا در انتخاب مدیران با حساسیت بیشتری عمل کنند. صلواتی خاطرنشان کرد:  برای تحقق این دولت خون دلها خورده شد و مردم رنج ها کشیدند و امروز مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70347
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

درخواست امام جمعه قلعه رئیسی از استاندار و فرماندار/بخش چاروسا نیازمند مدیر قوی  و توانمند است

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی در ابتدا با اشاره به انتصابات این روزها از استاندار خواست تا در انتخاب مدیران با حساسیت بیشتری عمل کنند.

صلواتی خاطرنشان کرد:  برای تحقق این دولت خون دلها خورده شد و مردم رنج ها کشیدند و امروز مردم امیدشان به شعارها و عملکرد این دولت است و مردم انتظارشان از این دولت انجام کارهای بر زمین مانده و تحقق عینی و حقیقی بیانات و گفتمان امامین انقلاب است و کسانیکه افراد ضعیف و ناکارآمد و سهم خواه را معرفی می‌کنند باید پاسخگو باشند بسیاری از محرومیت ها بخاطر مسئولیت دادن به افراد ضعیف و ناکارآمد و ناتوان است و مردم منطقه چاروسا مدیرجوان، قوی، دلسوز، جهادی ،و با انگیزه و مومن و متعهد می‌خواهند..

صلواتی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت ها در مساجد کانون فرهنگی و هنری مساجد هست این ظرفیت در مساجد فعال نیست امیدواری مدیرکل ارشاد اسلامی به معنای حقیقی و عینی این کانون ها را در مساجد فعال کند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: آغاز هفته درختکاری و منابع طبیعی هست باید درختکاری تبدیل به فرهنگ عمومی جامعه شود لذا همین جا از مردم شریف بخش چاروسا و خانواده ها و دهیاران و محترم و علما و روحانیت و بسیجیان و فرهنگیان و مسئولان دعوت می کنم که در این سنت حسنه درختکار بلاخص کاشتن درخت انجیر که با شرایط این منطقه سازگار است شرکت کنند.

وی به فرهنگ غلط قبرستان های هم اشاره و تاکید کرد: این روزها چه به قبرستان‌ها می‌رویم متاسفانه شاهد فرهنگ چشم هم چشمی ها و تفاخر و تکاثر و به نمایش گذاشتن شهوت قدرت و ثروتو سرمایه داری هستیم سنگ قبرهای قیمتی چند ده میلیونی و مقبره های و بارگاه های آنچنانی و توجه به ظواهر قبرها و غافل شدن از درون قبر و مایحتاج اموات هستیم این نمایش ها و قدر گناه و اسراف است مردهای که در حیاتش به شام شبش محتاج بود و بعضاً بر اثر فقر از دنیا رفتند سنگ قبر چند ده  میلیونی چه فایدهای به حال او دارد؟

دستگیری قاتل رئیس پلیس مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در گچساران
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi