جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد

به گزارش کرونا از اراک غلامرضا کریمی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی مقابل مرکزی فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و گفتمان سازی با محوریت ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است و برگزاری راهیان نور در تقویت نشاط اجتماعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70296
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد

به گزارش کرونا از اراک غلامرضا کریمی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی مقابل مرکزی فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و گفتمان سازی با محوریت ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است و برگزاری راهیان نور در تقویت نشاط اجتماعی و معنویت در بین جوانان بسیار مؤثر است.

وی افزود: راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت سفیران فرهنگی در حوزه جهاد و شهادت است و تربیت نیرو در حوزه دفاع مقدس در گام دوم اهمیت بسیاری دارد و اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب در این راستا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در راستای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور قرارگاه تخصصی راهیان نور استان مرکزی با حضور کلیه یگان‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و کلیه مسائل از قبیل شیوه برگزاری، نظارت‌ها، محتویات و سایر مسائل در این قرارگاه بررسی می‌شود و از ظرفیت‌های ستاد کنگره شهدای استان در این راستا استفاده خواهد شد.

کریمی بیان کرد: تشکیل کمیته تخصصی رسانه و فضای مجازی ذیل قرارگاه تخصصی راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم است و در استان مرکزی علاوه بر اعزام حضوری، راهیان نور مجازی را در قالب شبکه شاد، صدا و سیما و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اردوهای حضوری راهیان نور در استان مرکزی در سه مرحله دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار می‌شود، گفت: راهیان نور همچون یک رزمایش عظیم فرهنگی و تربیتی است که از ابتدای اسفندماه سال جاری شروع شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

۲۱ دانش آموز «سرگچ» دیشموک صاحب مدرسه شدند
دنبال کنید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم با مدیریت و کاهش شیوع بیماری بتوانیم حجم عظیمی از زائرین را به مناطق عملیاتی و سرزمین‌های نور اعزام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال اردوهای راهیان نور ما مقاوم هستیم است که کلیه برنامه‌ها با این رویکرد و تحقق جهاد تبیین برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi