جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله‌آباد کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس،گفت: ظرفیت بودجه ای در بودجه ۱۴۰۱ به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70222
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله‌آباد کرمان

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با فرمانده انتظامی استان نیز از مجموعه اقدامات نیروی انتظامی در حوزه های امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و موضوعات فرهنگی تشکر کرد.

 نماینده مردم کرمان و راور در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: موضوع کمک بودجه ای یکی از مباحث این جلسه بود و اعلام کردیم ظرفیت بودجه ای در بودجه ۱۴۰۱ به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در مجلس همکاری خوبی در بحث بودجه ناجا صورت گرفته و در استان نیز تلاش می شود سهم استان از این بودجه ملی نسبت به گذشته کامل تر شود.

وی افزود: انتظار داریم نیروی انتظامی درخصوص  پاسگاه ها و مراکز نیروی انتظامی همکاری کند. ضمن اینکه در منطقه الله آباد کرمان مردم درخواست دارند نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و کمک به مردم ورود کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi